بازم تنوع
_^_H!S$$s_^_
در گوشي هاي دبيرستان دانشگاه
نگارش در تاريخ یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, توسط )(rEzV@n)(

شِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومے

اين يني سلام

من كه حالم عالي

ولي تا الان همه ي امتحانامو افتضاح دادم  شِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومے

حالا ديگه شما ها رو ناراحت نمي كنم

دلم واستون تنگ شده

smiley1631.gif

من  فيزيك.رياضي.زيست و غيره را بد دادم چونكه          

بله درست حدس زديد

اما براي فيزيك معللمون داره عقده هاشو خالي ميكنه   شِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومے

بچه ها جون فعلا باي كه برم جغي بخونمشِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومے 

 

 

 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے



نظرات شما عزیزان:

مریم ( * 나는 한국을 사랑 * )
ساعت16:04---27 شهريور 1390
سلام
وب جالبی داری
به منم سر بزن
اگه خواستی تبادل لینک کنیم
منتظرتم
مرسیییییییییی
باااااااااااااااااااااااااای ی



مریم
ساعت12:13---9 خرداد 1390
سلام من لینکت کردم اگه دوس داشتی توهم منو بلینک.ممنون بای

saeed osra
ساعت14:48---1 خرداد 1390
سلام،وبتون خیلی جالبه اگه مایل به تبادل لینک هستید،لطفا مارو با اسم (رپ گیلکی)لینک کنید و به ما بگید شمارو با چه اسمی بلینکیم.ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: